perjantai 24. toukokuuta 2013

Kiitospäivä

Tällä viikolla olen useampaan otteeseen huomannut naureskelevani yksinäni ääneen. Miksi? Siksi, että viimeisen viikon aikana olen nauranut vatsalihakseni kipeiksi monta kertaa hyvien ystävien seurassa ja yhtäkkiä nämä hauskat jutut on tulleet mieleen esimerkiksi töissä ja en vaan ole pystynyt olemaan naurahtamatta ääneen. Olenkin mielessäni kiittänyt siitä, että omistan ihan supermahtavia ystäviä!

Kun nyt tässä postauksessa kiittämisteemalla mennään voisin kiitellä myös siitä, että opinnot on nyt paketissa ja kesäkuussa olen virallisesti valmistunut. Lisäksi on ihan mahtavaa päästä vielä kisaamaan, vaikka ajattelin, että mun kisaura cheerleadingin parissa on ohi. Tänään on sellainen fiilis, että voisin jatkaa listaa hyvin pitkälle...

Mietin, että tälläisiä kiitospäiviä kannattaisi pitää useamminkin, jotta muistaisi miten paljon positiivisia asioita omaan elämäänsä sisältyykään. Tottakai välillä on päiviä, jolloin tuntuu, että kaikki menee pieleen ja kiittely ei pahemmin kiinnosta. Yritän tästä lähtien iltaisin ennen nukkumaan menoa keksiä 3 asiaa, joista olen kiitollinen sinä päivänä.

Instagram löytö

Yksi asia, joka kiitos listalle pitää tänään vielä lisätä on mustafsevenin löytäminen instragramista. En ole instragramia pahemmin käyttänyt ja tässä yhtenä päivänä tein tämän todellisen löydön! Ihan mahtavia kuvia, voisin käyttää päiväni katselemalla noita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti